torsdag 30 juni 2011

Hej!

Jag heter Linda och fyller 16 år i slutet av Juli. Jag är född och bor i Frillesås, ett litet samhälle mellan Kungsbacka och Varberg.
Jag var med på Skrivkramp förra året, året före det var jag på Majblommelägret i Åsa och dessutom har jag varit med i en skrivargrupp som tyvärr slutat - annars skriver jag inte så mycket. När jag är hemma blir det ofta inte att jag skriver, men när jag väl gör det är det väldigt kul. Jag skriver inte så mycket dikter, utan mest längre fantasyberättelser (som jag inte ofta orkar skriva klart).
Men mest av allt läser jag. Även där är det mest fantasy och framtid som gäller, fastän jag gillar att läsa böcker av Katarina von Bredow.
Ser fram emot att träffa er alla!

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att få träffa dig i år igen!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Vilken typ av fantasy skriver du? Och jag håller med Emmi - kul att se dig i år igen :)

    SvaraRadera
  3. Jag skriver ofta någon blandning av fantasy och framtid ;P Gillar att komma på egna människolaknande varelser också - ofta unga kvinnor 18-25 år. Blandar ofta in stark syskonkärlek, men nästan aldrig "vanlig" kärlek.
    Det ska bli kul att träffa er också! C:

    SvaraRadera
  4. Aha, typ som Westerfields "Ful"-serie och Coopers "Hungerspelen"-serie då eller? Eller vänta... inte direkt nån fantasy i dem...

    SvaraRadera