tisdag 28 juni 2011

Lägervärden Biblioanna

Jag heter Anna och är 33 år. Det här blir mitt fjärde skrivarläger (har varit med på ett läger på distans - det var inge kul alls!) och det trots att jag inte skriver själv - jag är en läsare! Helst läser jag ungdomsböcker, historiska romaner eller fantasy/SF (gärna what-if-berättelser).
För övrigt är jag en ganska pysslig en som håller på med scrapbooking men jag spelar också en hel del tv-spel, tränar spinning och träffar kompisar.
Till vardags jobbar jag på Stadsbiblioteket i Halmstad med böcker, spel och events för unga 15-25 år.

Det ska bli superdunderkul att träffa er alla!

Sådär! Nu har jag presenterat mig - nu är det er tur!

4 kommentarer:

  1. Du Anna, i år behöver vi nog inte oroa oss för flugorna. Jag har övat och övat!

    SvaraRadera
  2. Haha jag hade nästan glömt! :) Bra Emmi!

    SvaraRadera
  3. tja flugdödarN kommer vara där och hon kommer rädda er.

    SvaraRadera