söndag 17 juli 2011

Caroline is heeere!


Hej! Jag heter Caroline och jag är 15 år (eller rättare sagt fyller jag 15 år i september. På fritiden spelar jag gitarr i ett band, spelar badminton, lyssnar på musik och såklart skriver och läser jag mycket. Har skrivit två längre berättelser sen jag började skriva, för ganska många år sedan. En av dem blev färdig, och var planerad att bli första delen i en trilogi. Jag påbörjade andra delen, men skrotade alltihop. Eftersom jag då har lite svårt för att avsluta långa berättelser skriver jag även lite noveller och dikter.
Jag gillar bokserierna Harry Potter, Vampire Academy, House of Night, Vargbröder, Eragon och Skulduggery Pleasant. Nu kommer jag inte på något mer att berätta, förutom att jag ser fram emot lägret! (:





1 kommentar:

  1. Hej Caroline!
    Har också läst flera av samma serier som du :) Kan tipsa om Tre av Kjetil Johnsen - inte fantasy men riktigt bra ändå!

    SvaraRadera