torsdag 14 juli 2011

Skriv! Jag är så nyfiken på er!

Jag sitter just nu och ringer runt till er allihop. Några av er verkar vara bortresta eller jobbar så kanske hinner jag inte få tag i alla den här veckan. Dessutom är jag så förkyld att rösten riskerar att försvinna innan jag är klar. :/
Nästa vecka har jag semester så då får ni inte tag i mig, men vecka 30 är jag tillbaka igen.

Hör gärna av er till mig om ni undrar över något oavsett vad - jag gör mitt bästa att svara!
Tex:
"Ska jag ta med lakan eller räcker det med sovsäck?"
Du måste ta med lakan. Katrinebergs folkhögskola har det som krav.
"Ska jag ta med schampoo?"
Du väljer själv. Det finns inget på plats så behöver du schampoo, eller något annat för den delen, så är det bäst om du tar med det.
"Måste man läsa upp vad man skrivit inför de andra?"
Nej det finns inga såna måsten men det finns ju å andra sidan en poäng med att göra det. Du blir själv starkare av att våga och du får chansen att få både glada tillrop om hur bra du skriver och bra synpunkter - för du vill ju bli ännu bättre, eller hur? Dessutom är du ju minst lika nyfiken på att höra de andra läsa upp sina texter så det är väl kanske schysstast att också göra det. Ge och ta liksom. Bäst är såklart att läsa upp själv men man kan ju alltid be nån annan läsa om det kniper.
"Jag dööööör utan godis i fem dagar!!!!!!!!!"
ICA finns inom gångavstånd så ta med en peng om du hör till de gottesugnas gäng. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar