torsdag 28 juli 2011

Um... Hej :]

Ledsen att jag inte presenterat mig tidigare, min inbjudan kom bort sig på något sätt.

Jag heter Therese, fyllde 15 år i Maj och ska alltså börja nian till hösten.

Jag är en smått underlig person från någonstans utanför Göteborg, precis på gränsen till Hallands län. Jag har gillat att skriva sen jag var pluttigliten, men jag är ändå mer av en läs-person (vilket är lite mystiskt eftersom jag var en av de sista i klassen att lära mig läsa). Annars gillar jag historia, choklad, Disney, musik, svart, politik, golv, klotter, hörn och en massa andra saker.

Jag har varit på en hel del läger innan, men det här blir mitt första skrivarläger.

Ser fram emot att träffa er allihop (tror jag…)

3 kommentarer:

  1. Hej Therese!
    Hörn? Låter spännande!
    Vi ses på måndag!

    SvaraRadera
  2. Woho! Någon mer som gillar disney, historia, svart och golv! 8D

    SvaraRadera
  3. Haha, du är mer än lite konstig! ><
    Det ska bli ... um ... spännande? att se dig på samma läger som mig. Jag tror aldrig jag umgåts med dig tillsammans med andra folk förut o.O

    SvaraRadera