måndag 4 juli 2011

den andra anna

Hej, mitt namn är Anna Thuvesen, jag bor i Kungsbacka och jag är17 år. Det här blir mitt tredje Skrivkramp och jag har tyckt att det varit höjdpunkten på sommrarna två år så jag hoppas på samma känsla i år.

Jag lever ett hektiskt liv med mycket skolarbete och de lediga stunder jag får försöker jag träffa kompisar eller familj. Detta gör att jag inte skriver eller läser nästan någonting för skojs skull och det är tråkigt för jag älskar att göra båda. Det är en av anledningarna till att jag älskar skrivkramp, man får tid att göra det man älskar och man träffar även folk som inspirerar och hjälper skrivandet. Sen finns det tusen andra saker som gör Skrivkramp fantastiskt!

Andra saker jag gillar att göra förutom det jag nämnt är att baka och laga mat. Man skulle nog kunna säga att jag är lite beroende av cup cakes ibland. Sen skulle nog mina föräldrar säga att jag gillar att köpa kläder och sprida ut dem över hela huset och frågade man dem skulle de även nämna att jag verkar ha ett stort intresse för att leta efter saker. Annars skulle jag väl inte lägga ner så mycket tid på att aldrig ha ordning på mina saker. (Jag försöker dock bättra mig ;P )


Jag ska även slänga med en bild på mig. Den mest nytagna bilden som jag har fått av en kompis dessutom för jag var lite klantig och tappade min mobil i havet nyligen xD

Ha det toppen tills vi ses!
Kramar från Anna(t)

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Kul att få se dig igen :) men vilken otur med mobilen! :( Vi ses snart!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du kan bara några cupcakes, för jag har jätte länge vilja smaka en. Ska bli kul att se dig i år igen!

    SvaraRadera