lördag 30 juli 2011

Kan knappt vänta.


Jag kollar på klockan hela tiden. Tvingar mig själv att inte fråga mina föräldrar vilken dag det är, för det vet jag ju mycket väl att det är söndag... lördag.
Men snart är det söndag i alla fall. När det är söndag så är det bara en dag kvar. En dag är bara tjugofyra timmar.
Jag längtar som en tok. Känner hur det kliar i fingrarna efter att få skriva, få inspiration, och skriva ännu mer. Det ska bli så kul att träffa likasinnade, att läsa andras ord och visa mina för andra ögon. Det var så länge sen jag var på skrivarkurs och jag minns hur kul jag hade då, vilket gör att jag längtar ännu mer.
Jag hoppas verkligen vi kommer ha jättekul ihop och att vi alla kommer komma jättebra överens.

Nä, nu tycker jag det ska bli måndag.


Kramar från Agnes Jennemann

(uppdaterar med en nyare bild så att folk ska känna igen mig. Glasögonen har jag bara på mig ibland, för att verka smart)

1 kommentar: