tisdag 26 juli 2011

Hallo!


Detta är då Julia Byhman, världens mest konstiga tjej.
Har alltid haft en förkärlek för nudlar och baguetter.
Men när jag gick i mellanstadiet var jag den gapiga och elaka tjejen som sa kommentarer till allt och alla ( går inte in på detalejr varför ) men utav hjälp från goda vänner så försvann den gamla Julia. Mitt förflutna är mörkt, men min framtid är ljus.
Jag kan redan säga nu att jag är urusel på att skriva dikter, har aldrig kunnat mixa orden till något bra, så förra året när jag var med på skrivkramp skämde jag ut mig med flera dikter... x] men iår ska jag inte läsa upp några dikter ( förhoppningsvis ) så ni behöver inte oroa er!
Mina framtidsplaner är att komma in på DjurSjukVårds-linjen på Ingelstads-gymnasiet ( ligger i växjö ) för att sedan kunna plugga vidare till veterinär. Det har varit min stora dröm ett bra tag, och jag hoppas att den förverkligas.
Jag har alltid brunnit för djur och när jag ser ett djur, vilekt som helst, så ler jag automatiskt, vilket har lett till att tolk tycker jag är konstig i grannskapet... Mina föräldrar vill inte ha något djur pågrund av att dom jobbar mycket, och jag och min bror går sista året på högstadiet och gymnasiet!
Böcker läser jag mer än de flesta, förut innan skolan slutade läste jag minst 4/5/6 böcker i veckan. Min favorit-genre är drama, kärlek och manga. Har dock inte läst så många olika manga-serier, läser mest Love Hina, Kare First Love och I.N.V.U... x] Läser dom om och om igen flera gånger :) Och tjocka böcker får någonting innom mig att bli glad, jag lånar helst inte smala böcker, tjocka ska det vara!
Filmer gillar jag allt från komedi till thriller till gamla Disney-klassikers.
Min klädstil kan vara lite annorlunda ibland, så säg till om ni har någon kommentar ni vill spotta ut.

Jag vill nog inte skriva så mycket mer, ni har säkert något bättre för er än att läsa detta :P
Så vi syns snart, kramar!

MVH, Juuuuliiiiiaaaa <3

PS! Jag får väldigt lätt speed-attacker av vad som helst som innehåller socker, så akta er x]
PS2! Jag märker att alla här har skrivit typ " ni verkar schyssta / jag ser fram emot och träffa er " men vad vet vi, vissa här på lägret kanske inte ser fram emot och träffa just DIG. Och ni kanske upptäcker om mig: Fan vilken tönt / weirdo, jag ska undvika henne. Så jag kan faktiskt inte säga att jag ser fram emot att träffa alla nya människor, det kan vara en läskig och obehaglig upplevelse. Dock känner jag ju många utav er, så jag är inte så skraj :)
PS3! Jag är femton år, fyller den 6 juni. Är också 182 cm lång, vilket får folk att tro att jag är 17 eller nitton -.-
PS4! People often call me nerd and that kind of stuff because I read all the time in school... But I don't care about what other people say, I care if they say something like that to my friends, and then I'll kick their asses ( HiiiiYAA!!! )

3 kommentarer:

  1. Hej Julia!
    Märkte då inget skumt med dina texter förra året! Vill gärna att du fortsätter läsa dem för oss :)

    SvaraRadera
  2. HEJ JULIA~! Ska bli kul att se dig igen xD

    SvaraRadera
  3. Det enda som var lite udda med dig förra året var dina utfrågningar av Katarina och Matiss! :P Men ärligt talat ser jag fram emot fler! :D

    SvaraRadera