söndag 17 juli 2011

Hejsan hoppsan, lillebror!

Mitt namn är Astrid och jag fyller till hösten aderton år. Efter sommaren så börjar jag mitt tredje och därmed sista år på gymnasiet där jag läser grafisk kommunikation.
Detta blir mitt fjärde år på Skrivkramp, hoppas att det blir lika fint som de tidigare.
När jag inte sitter och knåpar ihop en halvdan presentation av mig själv så håller jag till ganska mycket i stallet, i sägen och framför dumburken. På senaste så har jag nog läst mer än skrivit. Och när jag väl skriver så blir det bara en massa småtexter om allt och ingenting och vad som nu finns där emellan.

Ja, det var väl allt för nu. Ska bli riktigt kul att träffa er alla i augusti.
Ciao!

2 kommentarer:

  1. Hej Astrid!
    Görcool bild... eller film... eller vad ÄR det? Häftigt hur som helst :)

    SvaraRadera
  2. Omg Astrid nu har du gått över gränsen... ;D

    SvaraRadera