söndag 17 juli 2011

Hej Hej!


Jag heter Tess och är 15 år. Det här är mitt första skrivläger, så jag är nervös! Det ska bli jättekul att få träffa er alla!
Det är ju sommarlov nu, så jag har mycket fritid och spenderar den genom att sitta "inlåst" på mitt rum med min kära dator. Jag sitter dock inte (bara) och spelar spel, för jag både läser och skriver på den. Jag läser mycket fantasy, i bokform, men då jag inte kan få tag på någon bra bok nöjer jag mig med att leta upp fanfiction på internet. Skriver gör jag också, fantasy då jag får chansen annars fanfiction till en kompis som pressar mig på nya kapitel! "Typen" av fantasy jag skriver är den med magi och ibland även drakar och andra mytologiska varelser.
Övriga intressen jag har är Japan, så bli inte förvånade om mina karaktärer ibland har japanska namn. Jag tycker även om att rita och har en vana att rita mina karaktärer innan jag börjar skriva berättelsen om dem, vilket leder till att i slutändan skriver jag inget eftersom jag inte blir nöjd med karaktären.
Det var lite om mig. Ser fram emot lägret och att, som sagt, få träffa er alla.
Kram~♥

6 kommentarer:

  1. Woho! Nu vet jag att jag inte är den ända på lägret som läser fanfictions, diggar Japan och spelar spel! Ska bli jätte kul kul att träffa dig xD

    SvaraRadera
  2. Det var faktiskt min vän som tipsade mig om fanfiction, vilket jag är otroligt glad över!
    Hon tipsade mig säkert bara för att hon visste att jag skulle vilja skriva en åt henne, haha x3
    Vad läser du fanfiction av?
    Jag läser mest Naruto-fanfic, fast bara de med Akatsuki i ;3

    Ska bli jättekul att träffa dig med :D
    Ser fram emot det ^-^

    SvaraRadera
  3. Oh, det var länge sedan jag läste Naruto fanfictions! xD Det mesta är Kingdom Hearts fanfictions (jag vet inte hur jag blev så beroende av det...). Förr i tiden älskade jag Naruto, jag hatar det inte nu, jag är fortfarande lite förtjust i SasuNaru och SasoDei... xD Förresten, kul att du kommenterade mitt inlägg! Ska läsa om jag hinner!

    SvaraRadera
  4. Hej Tess!
    Jag kan typ tre ord på japanska: kawaii, arigato (stavning?) och sayonara :) Kan du kanske fler?

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Jag kan ganska många ord, jag har nämligen läst japanska sen ett år tillbaka. Jag är inte speciellt bra på det, men en del kan jag! :)

    SvaraRadera
  6. Nande dattebayo!
    Mest användbara ordet du kan ha xD

    SvaraRadera