onsdag 20 juli 2011

Hej igen!
Jag har fullt upp med att ha sommarlov, och försöker ta vara på den korta tiden jag har kvar innan skolan börjar igen. Dock skulle jag vilja berätta med mer än tusen ord vad jag har gjort de senaste dagarna. Så här kommer mer än tvåtusen ord :


Ja för en bild ska säga mer än tusen ord har jag hört. Min lilla kattunge har jag umgåtts med dygnet runt nu ett tag och jag berättar gärna det här för alla.
Jag kan dessutom tillägga samt byta ämne till att min mobil (som jag tappade i havet för ett tag sen) fiskades upp och tillagades i ugn på låg temperatur en tid, så det färdiga resultatet är att jag har en smaskigt fungerande kommunikationsmanick igen :D

vi ses snart allihopa!
//Anna(t)

2 kommentarer:

  1. Homigosh! c:
    Kattungar är nog det sötaste som finns!

    SvaraRadera
  2. Åh! gullesötingen då! :)

    Behövde du salta mobilen för att den skulle funka eller gick det bra utan kryddning eller marinad? ;)

    SvaraRadera