torsdag 21 juli 2011





Hej, jag tänkte att det kanske var dags att presentera sig. Jag heter Lotta, har levt i sexton år och har numera en liten hög med böcker hemma att läsa. Skrivit är något jag sysselsatt mig med sedan jag kunde hålla pennan ordentligt i handen som liten, och jag älskar det. De senaste året/åren har det mest blivit olika former av poesi, och jag vill ständigt utvecklas. I mitt huvud snurrar idéer till något längre, dvs roman eller liknande, vi får se. Utöver skrivande och läsande fotograferar jag mycket och lever för musik, spelar inga instrument men lyssnar ständigt på andra som gör det. Har hittills inte varit på särskilt många konserter, men de jag upplevt har jag älskat.

Tidigare har jag varit på ett skrivkramp plus ett annat skrivläger, och jag ser fram emot vår vecka i augusti hur mycket som helst. Ni verkar så intressanta allihop, det kommer bli så fint.


Kramar /Lotta

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!
    Jag tror också att det kommer bli finfint! Vi ses snart! Kram

    SvaraRadera